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What Drives Customer Satisfaction, Loyalty, and Happiness in Fast-Food Restaurants in China? Perceived Price, Service Quality, Food Quality, Physical Environment Quality, and the Moderating Role of Gender

작성자

관리자

조회수

54

등록일

2024-07-23

논문 상세정보
과제 대덕연구개발특구 중소벤처기업의 글로벌 무역전문인력 양성팀
논문명 What Drives Customer Satisfaction, Loyalty, and Happiness in Fast-Food Restaurants in China? Perceived Price, Service Quality, Food Quality, Physical Environment Quality, and the Moderating Role of Gender
성과고유번호 JNL-2020-00111688235 성과발생연도 2020 국내외구분
학술지구분 학술지유형 SCIE
논문초록
주저자 Moon, Hee Cheol;Zhong, Yongping 소속기관명 충남대학교 기여율 100.0 %
공동저자
학술지
학술지명 Foods 권(호) 9 (4) 시작페이지
DOI 10.3390/foods9040460 ISSN ISBN
최초등록 관리자, 2024-07-23 PM 04시 02분 최종수정 관리자, 2024-10-24 PM 01시 27분